Den 14 september 2010 – Dåligt Arbetsförmedlingen!

För två veckor sedan hade jag möte med Försäkringskassan och

Arbetsförmedligen. Vi kom överens om att Christina, min handläggare

på Arbetsförmedligen skulle besöka mig på Allas för ett möte med mig

och min handledare Ingrid.

 

I förra veckan nämnde Ingrid att ”nästa vecka ses vi ju tre gånger”.

Jag förstod inte vad hon menade (har arbetsträning 2 ggr i veckan).

- Men har inte Christina kontaktat dig undrade hon?

Hon ringde hit och bokade in ett möte nästa fredag...

 

Nej, jag hade inte hört av Christina och kunde inte förstå varför hon

bokade in en fredag när hon visste att jag bara var där tisdagar & onsdagar.

Så jag har både ringt och mailat utan att få något svar.

 

Vet inte hur jag ska göra. Ska jag vara med på mötet eller inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0