Den 20 maj 2010 – Jag, en 10-poängare ;-)

Det är svårt att skriva när man haft en bra dag.

Nu har det varit många bra dagar.

Idag var jag i alla fall hos Dr Anders.

Fick fylla i en sådan där självskattningshistoria.

Ni som har haft kontakt med psykiatrin vet nog vad det är.


För er andra kan jag förklara att det är som ett ”test” där man

ska svara på olika påståenden om hur man mått den senaste tiden.

Sen får man en poäng som visar på hur man mår.

Ju högre poäng desto sämre.

 

Jag har legat rätt högt på den där skalan tidigare.

Men sakta, sakta har poängen blivit allt färre.

Idag var jag nere på 10!

Och det är riktigt låga poäng!

 

Firade med glass på vägen hem =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte helt fel med glass.

2010-06-07 @ 16:32:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Susanne

Det gjorde du rätt i :) Vad härligt att läsa att du har det bättre.



Kram Susi

2010-06-07 @ 17:24:00
Postat av: Emma

Härligt Jenny, Stor KRAM Em

2010-06-07 @ 21:03:23
Postat av: Jenny

Tack alla! Ja, det är härligt att må bättre - njuter av varenda dag! Hoppas det är minst lika bra med er!

2010-06-09 @ 01:02:04
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0