Den 16 juni 2010 – Världens bästa!

Nu har jag varit på min arbetsrehabilitering i två dagar.

(Ska vara där tisdagar och onsdagar mellan 9 och 14).

Och det är helt underbart!

 

Bad om att få en stund vid morgonmötet igår, när alla vara

samlade och berätta om mig och vad jag gör där.

Och det var väldigt enkelt, kändes inte konstigt alls!

 

Alla på redaktionen är så måna om att jag ska trivas och ha det bra.

Samtidigt så får jag riktiga uppgifter och mycket frihet i det jag gör.

Trivs så bra att det känns både tråkigt och jobbigt att bara få vara där

tio timmar i veckan...


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi- så kan det gå när inte haspen är på ♥

Åh det låter ju jättebra! :) lycka till med allt!

2010-07-18 @ 22:56:46
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Jenny

Tack! Ja, det är härligt när saker och ting fungerar och känns bra =) Ibland ska man väl få ha lite tur också här i livet :-p

2010-07-21 @ 23:19:39
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0