Den 30 november 2010 – Tågresan hem

Efter några snöiga och kalla dagar i Stockholm (fast varma möten

och människor), var det dags att åka tillbaka till Lund.

Det gick lite sådär får man nog säga...

 

Stressade till centralen bara för att få beskedet att vårt tåg var en timma

och femton minuter försenat. Så vi fikade, tog det väldigt lugnt.

Så fem minuter innan ordinarie avgångstid ändras plötsligt tidtabellen

och tåget ska avgå i tid!

Inte lätt att springa med en treåring och flera väskor...

Men vi hann med tåget i alla fall.

 

Sen åkte vi i ca 30 minuter innan vi stannade. Strömavbrott.

Bistron stängde och Davids ipad (som Lova skulle spela spel

på fungerade inte). Min dator och film blev räddningen.

 

Tre timmar försent kom vi äntligen fram till Lund.

Lova var vid det laget ganska trött och arg. Jag med.

 

Ogillar tåg.

Men åh, så skönt det är att vara hemma!



Hjälp mig gärna med min insamling till hemlösa i Lund & Malmö!
Kontakta mig på
[email protected] eller leta upp gruppen
"Bidrag till en God Jul" på Facebook.

Tack & kram / Jenny

Kommentarer
Postat av: Annica.S.

Tror att facebooksidan heter "Bidrag till en God Jul"? Det var den jag hittade iallafall när jag letade efter sidan:)Kram

2010-12-13 @ 08:04:37
Postat av: Jenny

Tack Annica!

Så ska det såklart vara!

"Bidrag till en God Jul".

Kram

2010-12-13 @ 08:58:57
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0