Den 23 juni 2009 - Intervjun!

Idag var det dags för intervjun i Helsingborg. Ni vet för det där jobbet som webbredaktör...

Jag var SÅ nervös!! Kanske ett bra tecken?!

Eller i alla fall ett tecken på att jag väldigt gärna vill ha jobbet :-)


Det blev en lång intervju. Efter nästan två timmar kom jag äntligen skakig och genomsvettig

(nåja, nästan i allafall),  ut i friska luften i vackra Helsingborg igen.  

Gick helt okej.

Kändes lagom avslappnat och jag tror jag svarade i alla fall på ett ungefär vad han ville höra.

Verkade dessutom vara en alldeles förträfflig arbetsplats!

Bara vid ett tillfälle blev jag lite fundersam.


Han sa nämligen att de fått in fler ansökningar  än förväntat (130 stycken),
varav sju fick komma på intervju.

Han sa också att det var väldigt hög kompetens bland dom sökande...


...och jag fick bita mig i läppen för att inte fråga varför JAG satt där då???


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tur du bet dig i läppen :)



Kram Susi

2009-07-07 @ 09:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0