Den 24 februari 2011 – Njurar & biscotti

Efter problemen med njurarna i december så fick jag göra en

kontraströntgen, ta en massa prover och idag var det dags att

träffa läkare på njurmottagningen.

 

De har konstaterat att jag har skador som inte kan gå tillbaka,

men som går att leva med. Däremot så vill de hålla koll på mig

så att det inte blir värre.Och så fick jag utskrivet en licensbelagd

medicin som ska underlätta njurarnas arbete.

 

Finns inte med i Fass så läste på lite på nätet...

Känner mig väldigt osäker på den här medicinen. Ska avvakta lite

och kanske prata med någon mer innan jag börjar.

 

Eftermiddagen var roligare. Körde till Simrishamn och träffade

en kompis från ambassadörsgänget. Blev fika med ”provsmakning”

av biscotti som jag bakat och som hon vill sälja i sin butik.

Dessutom sken solen hela dagen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0