Den 30 december 2010 till 6 januari 2011 - Sammanfattning

Sammanfattar någon vecka nu. Orkar inte skriva varje dag.

Det har inte hänt så mycket heller...

Och jag har kommit efter väldigt i mina uppdateringar här

på bloggen – så därför får det bli såhär, i ett försök att komma

i fatt lite.

 

Varit i Göteborg och träffat vänner.

Det är alltid lika härligt att komma hem!

Det har blivit många långa, (och korta) fikor på stan.

 

Dessutom har jag klippt mitt långa hår.

Hela 15 cm på sina ställen...men det är fortfarande långt :-)



Känns lite ovant, men betydligt fräschare.


Nyår blev det med familjen och några vänner. Ganska lugnt.

Även om jag kände mig lite småsnurrig och påverkad redan

efter EN cider...

 

Några dagar in på det nya året åkte David och Lova hem till Lund.

Jag stannade en extra dag i Göteborg och tog sedan tåget till Sthlm

några dagar innan även jag begav mig hem till Skåne och vardagen.


Kommentarer
Postat av: mimmi

Snyggt.Ibland kan det vara skönt att ändra sig lite.

Här har det blivit lite bättre, ska till psykologen på onsdag. Så då får vi se vad som sker. Ska också klippa mig snart.

2011-01-31 @ 18:18:21
Postat av: Jenny

Tack :-)

Skönt att det är lite bättre för dig!

Lycka till imorgon hos psykologen.



Kram Jenny

2011-02-01 @ 21:35:42
URL: http://remiss.blogg.se/
Postat av: Anders

Fin du blev men det var du innan också.

Var hos läkaren igår, ytterligare en ny läkare som kullkastade allt den föra läkaren hade gjort. Blir så trött. Kram

2011-02-03 @ 09:57:29
Postat av: Jenny

Tack Anders! :-)

Jobbigt med ny läkare...Särskilt när de inte är överens med den förra och man få nya direktiv helt plötsligt.

Jag är så otroligt tacksam att jag fått ha samma nu i två år. Samtidigt är jag orolig för att han ska sluta, flytta, inte kunna ha kvar mig som patient eller nåt annat. Så som det brukar bli...



Hoppas din nya är bra och att du kan få har kvar honom/henne en längre period!



Kram Jenny

2011-02-03 @ 16:09:10
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0