Den 18 december 2010 – Projektet...

Mitt lilla projekt har vuxit sig ganska stort. Fått in en hel del pengar

och kunnat köpa ”julklappspåsar” till 45 personer.

Varje påse kommer att innehålla en fleecetröja, långkalsoner, underkläder,

strumpor, vantar, mössa, deo, tvål, duschcreme, våtservetter, tandborste,

tandkräm, choklad, halstabletter och lite andra, varierande småsaker.



 

Det tar mer tid än vad jag trodde. Men är samtidigt jättekul!

Fast blir det något liknande nästa år, så kommer jag behöva hjälp med att

handla, sortera och slå in...

 

Har även fått en massa saker från kollegerna på Allas.

Sånt som de fått i julklapp från tidningen (hygienprodukter, böcker och

kläder). Tack <3

 

http://allas.se/jenny-ger-julklappar-till-hemlosa/


Kommentarer
Postat av: Pia i Skåne

Hej Jenny!

Så mkt grejor du fått in! Nästa år kan jag hjälpa till om det blir något liknande. I år körde jag mitt in till Malmö Stadsmission, men det var inte alls i lika ordnad form som ditt.

2011-01-18 @ 19:52:33
URL: http://www.nuardetmintur.blogspot.com
Postat av: Annica.S.

Tack så mycket för min present som låg i brevlådan idag:) Jag blev som ett litet barn när jag skulle öppna det - ÄLSKAR paket:)

Kramisar

2011-01-19 @ 18:53:06
Postat av: Jenny

Pia - ja, det blev en hel del!

Hade uppskattat hjälp jättemycket till jul om det blir av igen!

Men ditt bidrag i form av kläder, (om än i oorganiserad form) var säkert minst lika uppskattat!

Mailar du mig din adress, så har jag en liten grej till dig ;-)



Annica - Varsågod <3 Vad kul att det uppskattades! :-)



Kramar till er båda!

2011-01-19 @ 19:14:41
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0