Den 15 december 2010 – Lokaltidningen & biverkningarna

Trodde jag skulle fixa att gå till Allas idag.

Det gjorde jag inte.

 

Effekten av de smärtstillande tabletterna satt fortf. i när jag vaknade.

Fast nu gav de inte ett skönt rus utan ett hemskt illamående

och jag var så snurrig att jag knappt kunde stå på benen.

 

Jag var (är) så stressad!

Som jag nämnt tidigare så fick jag för mig att dra igång ett projekt och

samla in julklappar till hemlösa här i Lund och Malmö.

Idag var det med en artikel om det i Lokaltidningen =)

 

Har i alla fall fått in en del kläder och pengar att köpa in mer saker för.

Så jag har en del att göra. Hinner bara inte ha ont och vara sjuk nu!


Kommentarer
Postat av: mimmi

Glöm inte bort dig själv bara. Det är aldrig bra. Och krya på dig.

2011-01-12 @ 14:59:36
Postat av: Jenny

Tack mimmi.

Försöker hinna med mig själv också,

men det är svårt när det är så mycket

man vill göra...



Kram på dig / Jenny

2011-01-18 @ 00:13:09
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0