Den 16 september 2010 – Fortfarande inget svar...

Efter gårdagens extrainlägg om Tema Psyket så återgår jag nu till mitt
vanliga bloggande och berättar fortsättningen på kontakten med Arbetsförmedlingen;

Har fortfarande inte fått svar från Christina på Arbetsförmedlingen.

Så jag kontaktade Försäkringskassan och frågade om dom visste om

jag skulle vara med på mötet imorgon?

Fick svar direkt och dom tyckte det hela verkade konstigt och att jag

självklart skulle delta. jag är ju ”huvudpersonen” som dom sa.

Så jag har bestämt mig för att åka in.

Trots att Christina inte sagt något.

 

Annars har det varit en bra dag.

Var på min andra attitydambassadörsutbildning.

Fick lite tips och utbildning i att stå på scen och föreläsa.

Jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0