Den 18 mars 2010 – Parterapi eller nåt...

Idag var jag och David gemensamt och träffade

Emmy och Margareta, (en av de andra som jobbar där).

Det har vi gjort några gånger nu.

 

Vi pratar mycket om Lova och hur vi ska underlätta

situationen för henne. Nu på sistone har vi pratat lite

om ”oss” också. Hur vi har det. Och vart vi är på väg.

Om vi ska fortsätta ihop eller ej.

 

Kommer väl inte fram till särskilt mycket nytt, men

det är nog bra ändå att få fundera högt tillsammans

och dessutom få några utomståendes synpunkter på allt.

 

För övrigt känns allt lite jobbigt för tillfället.

Är inne på sjätte dagen med huvudvärk.

Som bara tycks bli värre...

Inte ens tabletter (mina migränmediciner) hjälper.

 

Dessutom är jag som en stor, svullen barbapapa.

Det spänner i benen och mina fingrar är så svullna

att jag har svårt att räta ut dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0