Den 7 augusti 2010 – Prag

Vi är i Prag.

Hotellet är fint. Ljust och ganska fräscht.

Minus för lukten av klor och cigarettrök i korridoren dock.

Men kloret är väl inte så mycket att göra åt – vi bor ju på Aqua Palace,

tillika Europas största vattenland =)

Fast röka tycker jag folk kan göra utomhus.

 

För övrigt så vaknade jag med världens migrän i morse.

Andra gången i sommar jag får en sån migränattack att jag inte

vet vad jag ska ta mig till. Inga tabletter hjälper heller.

Varken dom mot värken eller dom mot illamåendet.


 


Nu är klockan 23:20. Jag har legat i sängen hela dagen. Oförmögen att

ens halvsitta eller se på tv. David och Lova har badat och hållt sig ute så

mycket som möjligt. Så snälla <3

Nu har jag precis ätit en liten isglass. Det första jag fått i mig idag.

Hoppas på att må bättre imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0