Varningssignaler?

Vid ett par tillfällen den senaste tiden har jag känt en sådan där "svimningskänsla", att allt börjar snurra. Det har jag visserligen haft problem med tidigare, i andra sammanhang med konstaterandet att det nog bara handlar om mitt låga blodtryck. 
I förrgår en tryckande känsla över bröstet. För mycket koffein och stress tänkte jag. 

Igår morse var jag på väg till ett möte. Kör ut från området och tar avfarten ut på motorvägen.
Sen, om så bara för någon sekund så tappar jag helt bort sammanhanget. 
Jag vet vem och var jag är. Men har ingen aning om vart jag ska eller vem jag ska träffa. 
Och jag hinner bli så jävla rädd. Över att inte fungera. 
Och att ha pushat mina gränser en gång för mycket. 

Med den känslan färsk i minnet blir det lätt att omvärdera och prioritera om tiden fram till semestern. Mer vad jag mår bra av och vill. Mindre av vad jag tror andra förväntar sig. 

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0