Helt på vår bekostnad & på bekostnad av vad?

Måndag kväll. 
Kommer hem strax innan halv nio. 
Lova möter mig i hallen;
- Mamma, du skulle ju komma hem innan Sigrid gick och lade sig...
- Jag vet! Hann inte med allt jag skulle i tid. Sover hon nu? 

Smyger in i sovrummet och böjer mig ner och pussar på min lilla tjej. 
Hon gnyr lite i sömnen. När jag ska gå sträcker hon ut en hand och lägger den på min arm. 
-God natt mamma. Du är bäst, säger hon. 

Tisdag morgon. 
Stressar iväg och Sigrid står på loftgången och vinkar. 
- Hejdå mamma, ropar hon. Och god natt. 
- God natt, undrar jag?
- Ja, du kommer ju inte hem förrän jag sover...
Aj. 
💔

Lovar mig själv att när denna vecka är över, då ska jag vara hemma mer. 
Denna vecka är det seniormässa i Malmö och det blir tre långa dagar där för min del. 
Med start idag. Men jag kan egentligen inte klaga, har ju den mest fantastiska chef 
och kollegor man kan önska! Helt normala är de också 😂❤️

(null)



(null)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0