På tillfälligt besök

Det är månader sedan jag tittade in här på bloggen.
Helt otroligt att den fortfarande har besökare!!

Mitt liv flyter på. Ja, det är faktiskt riktigt bra!
Jag arbetar numera 75 % med något så viktigt och fantastiskt som (H)järnkolls kampanj
(www.hjarnkoll.se) samt med ett projekt att få in människor som varit långtidssjukskrivna
pga psykisk ohälsa i arbete på nytt.
(Tänk FK som föreslog stadigvarande sjukersättning efter att ha sett min sjukvårdsjournal...)

Och om en månad ska min dotter bli storasyster!
Tar en dag i taget, med förhoppning om att få fortsätta må såhär stabilt och bra.
 
Kramar Jenny

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad glad jag blir, att det fanns hopp, att det fick bli bra :)
Min lillasyster har bipolär sjukdom och varit sjukskriven i många år. Jag hoppas fortfarande för hennes skull att hon skall få chansen att komma igen, att någon kan tro på henne, så hon får ett liv att leva. Inte bara överleva. Hon är inte sin sjukdom, hon är min häftiga, glada, duktiga lillasyster. Din blogg har gett mig hopp, tack för allt du delat med dig. Du kan inte ana hur värdefullt det är. Kram!

2012-09-26 @ 19:13:41
Postat av: Anonym

Hejsan ! Blev så glad idag , fick svar från en kämpe någonstans
Där ute. En människa jag inte känner men har min fulla beundran ! Jenny , tack för din sida, den gav mig styrka att inse - jag är inte ensam;) ps kunde tyvärr inte läsa ditt svar utan bara de första raderna som informerade att jag fått svar via hotmail !

Kramar från en som alltid försöker se ljuset i en mörk tunnel!

2012-09-30 @ 14:36:51
Postat av: Jenny

TACK!Så glad jag blir av era kommentarer! Att mina känslor mina ord och det jag gått igenom kan ge någon annan hopp!

Stor kram/ Jenny

2013-01-17 @ 13:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0