Den 17 maj 2011 – Nu är det ”bara jag”

Varit inne i Malmö och jobbat några timmar idag.

Och så har jag intervjuats och fotats för Metro.

Ska vara med på ”jobb-sidorna” i nästa vecka och berätta

min historia, men också försöka vara lite inspiration för andra.

 

Efter jag fotats ute i regnet satt jag i bilen en lång stund

innan jag körde hem. Funderade över livet.

Ville så gärna ta upp telefonen och ringa någon.

Bara för att säga hej och berätta om dagen.

Insåg att det inte finns någon sådan person i mitt liv länge.

Lite sorgligt. Nu är det bara...jag.


Kommentarer
Postat av: kristian

Jag är ju inte en sån person i ditt liv men du hade gärna fått ringa och berätta för mig hur din dag har varit och jag lyssnat mer än väl!! :)



För mig är detta den 1/6 2011 sista dagen på arbets träningn så i morgon så står man där med en väldigt osäker framtid inom alla område känns det som, men som vanlig e det väl bara att bryta ihopa och gå vidare..... fy vad livet känns långt och tråkigt ibland!!!



Kram Kristian!!!!

2011-06-01 @ 10:47:41
Postat av: Jenny

Vad snäll du är Kristian! <3

En "sån" person - dvs nån man berättar om sin dag

för kan ju lika gärna vara en vän :-)



Du får inte vara kvar och jobba på rehab-stället?

Tråkigt isf :-(

Blir det att söka jobb eller kommer du vara sjukskriven längre?



Kramar J



(Svara på facebook ist om du vill - så kan bara jag läsa det)

2011-06-01 @ 22:39:25
URL: http://remiss.blogg.se/
Postat av: Annica S

STOR kram till dig, vännen <3

2011-06-07 @ 20:04:44
Postat av: Jenny

KRAM Annica!

2011-06-13 @ 20:43:30
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0