Den 17 april 2011 – Mina fina vänner!

Har haft besök av vänner från Göteborg i helgen.

Det har varit underbart att få tänka på annat ett tag.

Vi har pratat om allt och inget. Allt mellan himmel & jord.

Skrattat en hel del. Ätit gott (och mycket). Druckit vin.

Längtar efter att få ha det såhär oftare. Ha vänner nära.


Men trots allt så har den där jävliga (ursäkta) ångesten gnagt.

Om än inte lika mycket när jag hållt mig sysselsatt.

Men den har funnits där, latent, som en liten tryckade känsla

i bröstet som bara väntar på att få tillfälle att växa och ta över mig.

 

Nu har de åkt hem. Och jag har krupit ner i sängen med datorn.

Tagit några ångestdämpande. Hoppas det ska räcka för att hålla

ångesten borta och för att jag ska kunna sova i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0