Den 5 februari 2011 – My girls <3

Har tagit mig upp till Göteborg. Själv.

David och Lova är kvar nere i Lund över helgen.

Jag har träffat ”mina tjejer” i kväll. Druckit vin. Umgåtts.
 

Saknar dom så mycket!

Att spontant bara kunna ses över en fika eller öl, vilken kväll

som helst i veckan. Fast å andra sidan så uppskattar jag det så

mycket mer när vi väl ses.

 


 Fick så fina 30-årspresenter <3

Sen blev det en (ganska kort) runda på stan.

 

En rolig, trevlig & mysig kväll/natt.

Morgonen efter var inte lika härlig,

även om den dagen också blev rätt bra tillslut ;-)


Kommentarer
Postat av: mimmi

Låter som en riktigt trevlig helg. Det är sånt man behöver ibland. Bra kompisar och gott vin. Här är allt nästan bra igen,efter 2 nätters sömn så vände det. Och alla suicidtankar försvann. Fast inte helt utan hjälp fick lite medeciner också.

Mimmi

2011-03-10 @ 15:43:36
Postat av: Anna

Härligt att få komma bort lite, kan jag tänka :)

2011-03-10 @ 22:42:43
URL: http://annare.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, det var en riktigt härlig helg!

På alla tänkbara sätt :-)

Och välbehövligt!

Kram på er!

2011-03-11 @ 00:10:35
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0