Den 28 februari 2011 – Födelsedag

Firat Davids födelsedag idag.

Har lite dåligt samvete. Brukar planera långt i förväg.

Köpa presenter och ordna med mat, tårta och annat.

I år har jag mått för dåligt... Inte orkat riktigt.

 

Men fixade i alla fall våfflor till frukost.

Och så fick han några skjortor eftersom han har flera resor

med jobbet framöver och jag tänkte det kunde behövas då.

Dessutom lyckades jag slänga ihop en tiramisu till efterrätt,

(istället för tårta).

 

Känns lite konstigt för mig att inte ha planerat mer.

Men tror och hoppas han tycker att dagen varit fin trots allt.

Kommentarer
Postat av: Annica S

Tycker att det låter som att du gjort en hel del ändå:) Dessutom så är det nog mer värt för honom att du mår bra! Hoppas solen skiner på dig idag, Jenny!!! Kramisar

2011-03-29 @ 07:59:39
Postat av: Anna

Det tycker jag låter som en mysig födelsedag :) Kram!

2011-03-29 @ 10:34:20
URL: http://annare.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0