Den 20 juni 2011 – Förkyld – igen!

Vaknade med feber och halsont. Blä!

Jag hatar att vara förkyld. Förvandlas omedelbart till ett

gnälligt litet barn när bacillerna invaderar min kropp.

 

Idag mår jag dessutom illa av nån anledning.
Och så har jag helt galen pms! Inga humörsvängningar, men

fysiska symptom. Brukar ha det, fast i liten skala.

Men de senaste två gångerna har jag gått upp flera kilo,

magen svullnar och jag får så ont i brösten att jag knappt kan

klä av och på mig. Jag är så öm!

Och det varar från ägglossning till mens, dvs två hela veckor!

 

Så jag har tyckt lite synd om mig själv idag.

Massor av vitaminer, nässpray, astmamediciner, varmt te,

örtdryck, glass och så kröp jag ner i sängen igen.
Och låg där hela dagen.

Men imorgon ska jag må bättre, så det så ;-)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Krya på dig.

Bamsekram Mimmi

2011-07-09 @ 20:13:06
Postat av: Jenny

Tack & kram!

2011-07-14 @ 23:52:35
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0