Den 23 januari 2011 – En vanlig helg, men åh, så underbart!

Och så har det vänt igen.

Den jobbiga, förlamande tröttheten har försvunnit och jag är

pigg och aktiv. För tillfället i alla fall.

Har haft en lugn helg, men ändå hållt igång.

 

Började lördagen med byte av sängkläder och att dammsuga

hela lägenheten. Sen gick David ut för att träffa en kompis och

jag och Lova bestämde oss för att baka kanelbullar.

Jättegoda. Såklart!

 

Fortsatte med en runda upp till stan där vi hyrde film (Spöket Laban)

och köpte lördagsgodis. Kom hem, lagade middag och hade myskväll

i soffan och tittade på hyrfilmen.

 

Söndagen bestod av ett besök i ishallen. Lova var SÅ duktig!

Fattiga riddare blev gott mellanmål när vi kom hem.

Lagade middag. Gick ut på en snabb promenad.

Nu väntar te och soffa.

 

En vanlig helg. Lugn. Inte så händelserik.

Men full av energi. För mig. Och det är lycka!!


Kommentarer
Postat av: Annica S

Det gläder mig verkligen att läsa detta, Jenny <3 <3 <3 Här hos oss är det nog snarare åt det andra hållet nu - efter många, många nätter utan sömn, och många uppspeedade dagar

2011-02-18 @ 08:09:19
Postat av: Mimmi

Hej. Skönt att höra att du mår bättre. Själv är jag väldigt upp och ner just nu. Men hoppas att det lugnar ner sig det också.

2011-02-18 @ 18:17:41
Postat av: Tristessa

Låter som en skön härlig helg!! Fint!!!

2011-02-19 @ 20:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0