Den 14-16 januari 2011 – Shopping :-)

En hel helg i Falkenberg...Eller ja, i Ullared :-D

Körde upp hit med en tom bil och en lång lista på saker

som skulle köpas, (inför flytt, presenter och annat).

                                      

Som vanligt, oavsett var och när jag handlar så blev det mest

till Lova. Kläder och lite leksaker.

Och en hel del presenter till folk som fyller år nu under våren.

 

Så när jag körde hem idag var bilen allt annat än tom...

Ser fram emot att packa upp och gå igenom mina fynd nu!


Kommentarer
Postat av: Susi

Hej Jenny!



Jag läser din blogg regelbundet men är dålig på att kommentera. Ibland önskar jag att det fanns en "jag tänker på dig"-knapp.



Skoj iallafall med Ullared och fint att se att du är glad idag.



KRAM Susanne

2011-02-10 @ 11:50:47
Postat av: mimmi

Hoppas att du hittat allt du behöde och lite till.

Mimmi

2011-02-10 @ 14:43:53
Postat av: Jenny

Susi;

Ja, en sån knapp hade jag gillat =)

Kul att du läser, tänker på er med och blir lite

uppdaterad via FB. Så stor S har blivit! Och så

otroligt söt!! Verkligen en liten docka!



KRAM!



Mimmi;

Det blev verkligen "lite till"...haha!

Men det är ju så kul och precis vad jag behövde ;-)

Hoppas det är så bra som möjligt med dig!



Kram!

2011-02-11 @ 01:12:16
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0