Den 31 mars 2011 - Biopsi

Som jag har berättat tidigare gjorde jag en mammografi samt

ultraljud av brösten för någon månad sen.

Då hittade de en knuta av något slag som behövde undersökas

närmare genom en biopsi.

 

Idag var det dags för det.

Går sällan runt och oroar mig i förväg,
men den här gången kändes det faktiskt lite jobbigt.

Mest för att jag var orolig för själva undersökningen i sig,
inte så mycket för resultatet.

 

Det gick trots allt ganska bra. Tyckte inte det var direkt trevligt, men

det blev gjort.  Jag kom hem, kröp ner under täcket och efter några

timmar så var jag redo att krypa fram igen, sluta tycka synd om mig

själv och laga middag istället.

 

Resultatet väntas komma om nån vecka eller två...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0