Den 30 mars 2011 – Lunch & viktigt möte

Åt lunch med en gammal klasskamrat från tiden på högskolan.

Vi pluggade journalistik ihop i Kalmar och var rätt bra vänner då.

Sen blev hon kvar där och jag flyttade till Lund.

 

Och så i förra veckan sprang vi på varann på Region Skåne.

Hon skulle börja arbeta där som kommunikatör.

Så idag hade vi bestämt oss för att luncha ihop.

Vi konstaterade snabbt att vi förflyttade oss en sådär 7 år

bakåt i tiden inom loppet av 5 minuter...

 

Under eftermiddagen hade jag ett möte med min handledare och

chefen på avdelningen om min framtid där hos dom.

Troligen blir det en 25% tjänst året ut, men efter allt strul

så vågar jag inte tro något alls förrän jag har skrivit under.

Men hoppas!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi får hålla tummarna!

Postat av: Annica S

Ja, tänk vad världen är liten ändå:)... Det låter ju helt fantastiskt om du skulle få 25% - det håller vi tummar och tår för <3 Kram

2011-04-27 @ 17:21:35
Postat av: Jenny

Jenny - Ja, håller alla fingrar ;-)

Annica - Visst är den?! Skrämmande liten! Och ja, 25 % vore en perfekt start för mig! :-)



Kram till er!

2011-04-27 @ 22:18:16
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0