Den 24 augusti 2010 – Tillbaka på Allas

Idag var första dagen på Allas efter sommaruppehållet.

Kändes tungt och jobbigt att ta sig dit. Vet inte varför, men det tog emot.

Var inte alls motiverad och ville egentligen bara dra täcker över huvudet

och sova bort hela dagen istället. Men det gjorde jag inte.

Jag gick upp, duschade och körde in till redaktionen i Malmö.

 

Efter fem minuter på plats befann jag mig i ett lyckorus, mitt bland tidningar

och förslag på reportage att skriva under hösten. Bara att välja!

Jag började direkt med en text om immunförsvaret. Får jag välja är det medicin

som gäller! Efter en del sökande på nätet och kontakt med diverse läkare är

texten snart klar och jag längtar efter att få påbörja nästa :-)  


P.S Glöm inte att gå in och klicka på "gilla" på min facebook-sida för Inferno!
Antingen via länken längst ner i kolumnen till höger på bloggen. Eller så sök
inne på facebook efter: Inferno - UR




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0