Den 2 september 2010 – Mötet med FK & Ams

Idag var det dags för uppföljningssamtal på Försäkringskassan.

Jag, min handläggare på arbetsförmedligen (Christina) och min

handläggare på försäkringskassan (Annika).

 

Som ni säkert minns har arbetsförmedlingen varit en stor besvikelse.

Dom har inte hjälpt mig alls, snarare gjort allt svårare.

Försäkringskassan däremot har varit helt underbara! Trots vad alla

säger om deras sätt att behandla människor, så har jag alltid blivit

bemött med förståelse, medmänsklighet och utefter mina behov.

 

 I vilket fall kom vi fram till att Christina skulle besöka mig på Allas,

eftersom hon aldrig gjorde det i samband med att jag började där.

Hon skrev upp alla dagar och tider då jag skulle vara där och lovade att

ringa min handledare på redaktionen snarast och boka in en tid för möte.

 

Hoppas nu det går bra så jag får vara kvar på Allas så länge som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0