Den 8 september 2010 – Ullared!

Idag körde jag och en vän här nerifrån upp till Ullared för att shoppa.

Alltid lika roligt – om än uttröttande...

Till min stora glädje var det väldigt lite folk (har faktiskt aldrig varit

med om så lite folk i varuhuset tidigare).

 

Blev en hel del fynd! Bland annat lite presenter till Lova som fyller

år om ett par dagar (ett Pippi Långstrump-dockhus, en pyjamas med

Pettson & Findus och ett Nalle Puh-spel).



Charmiga VillaVillerkulla =)


Till mig själv köpte jag en stor, mysig, ”over-size” skjorta som David såg lite skeptisk

ut till när jag kom hem och visade mina inköp.

Men efter att ha sett den på, så säger han att den är ganska fin trots allt...


Och jag tycker den är underbar - varm och skön!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0