Den 12 september 2010 – 3 år!

Idag har jag varit mamma till världens underbaraste lilla flicka

i hela tre år. Tiden har gått så otroligt fort!

Kan inte förstå att det var tre år sedan vi kom hem med en liten

bebis som fick plats på en soffkudde, (idag tar hon upp halva soffan).

Samtidigt kan jag inte förstå att det funnits en tid, ett liv innan henne.

 
En trött mamma och en liten bebis...

Funderade för ett tag sedan på förlossningen.

På vad vi gjorde. Hur det såg ut. Vad vi pratade om.

Sen dök en frågande tanke upp;

- Men var hade vi Lova under tiden? Vem passade henne...?

Kom snabbt på mig själv ;-)

Men så stor och självklar del av mitt liv är hon, att jag inte kan

minnas hur livet var förut.



Idag är den lilla bebisen 3-år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0