Den 30 april 2010 – Rör mig inte!

I natt mår jag inte så bra.
Kan inte sova.
Hjärtat värker.

Har slutat väcka David.
Det tjänar ingenting till.
Han vaknar knappt. Mumlar lite och somnar om.
Och jag känner mig ännu mer ensam.

Så jag går upp och skriver.
Alla tankar samlas i ett worddokument.
Det känns lite bättre då.

Fast längtan efter en kniv är stor.
Eller tabletter.
Eller vad som helst egentligen.
Bara det får mig att fokusera på något annat.
Glömma bort hur tungt och svårt det är att andas.

Krama mig. Men rör mig inte!


Kommentarer
Postat av: Mjau

Ibland gör det ont att finnas. Men det betyder inte att det inte är värt det. Det betyder bara att så länge det känns är det på riktigt.



Det är när ingenting inte längre spelar någon roll som det blir farligt.



Fortsätt kämpa.

2010-05-09 @ 22:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0