Svar på kommentarer till "En vanlig mamma"

Svarar på alla kommentarer i ett inlägg istället
den här gången. Blev så mycket...

Skönt att höra att jag inte är ensam, även om
jag anande att jag inte var det :-p


Kristian, jag (och alla andra med tror jag)
förstår vad du skriver även när du är trött :-)
Och falukorv med makaroner är likvärdigt
med fiskpinnar :-p


Erika, jag är också rätt säker på att mamman
på hörnet också skriker på sina barn ibland
OCH serverar fiskpinnar.
Det är bara alldeles för lätt att glömma bort!


Lotten & Anna - Skön inställning ni har =)
Precis sådär som man borde tänka!
Som man vet att man borde göra.
För vad gör lite smutstvätt och leksaker på golven?
Egentligen!?
Och barnen kommer knappast få skador för livet av att
äta falukorv en gång i veckan...
Desstuom dömer man ju ingen annan än sig själv för sådant.
Snarare känns det bra, skönt och avslappnat att hälsa på hos
någon där ligger lite damm i hörnen :-p

My, jag med. Båda två ;-)


Becka, pinnar och panna låter iaf bättre än Lovas
"burgare och pizza" :-D


Malin, Tack <3 Du vet väl att du är min "mamma-förebild".
Halvfabrikat till trots :-p

En stor KRAM till er alla och utmärkelsen
"Årets/månadens/veckans/dagens & livets bästa
mamma/pappa åt just ert/era barn"!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0