Den 8 mars 2010 – Närvarande!

Jag börjar bli rätt dålig på att uppdatera bloggen.

Vet inte varför det tar emot att skriva.

Jag mår faktiskt rätt okej för tillfället.

Kanske är det därför behovet att skriva inte finns.

 

Fortfarande trött. Fortfarande lättirriterad.

Men det finns en markant skillnad;

Jag är med! Jag är närvarande. I alla fall ibland.

Jag orkar ta mig ut, träffa folk och faktiskt SE dom.

Jag klarar av att föra ett samtal.

Lyssnar, förstår och kan svara sammanhängande =)

 

Hoppas innerligt att jag fortsätter känna såhär.

Att jag inte försvinner in i min egen värld igen.

Vill verkligen klara av att umgås med mina vänner.

Vara delaktig och finnas där för dom jag bryr mig om.


Kommentarer
Postat av: My

Jag tycker det låter jättebra. Det är ju det som är meningen! :-)

Det lät på förra inlägget som om du och din sambo hittat tillbaka till varandra. Var lite orolig där ett tag, men tiden läker alla sår. Även i förhållanden! Så länge det är ett sunt förhållande och det verkar ni ju ha! Kram

2010-03-18 @ 19:20:12
Postat av: Jenny

Hej!

Jo, det är skönt att orka med vardagen igen. Huruvida jag och David hittar tillbaka till varann känns väldigt oklart än. Vi har väl inte gett upp och han är oavsett var vi hamnar en jättefin person. Men den där "känslan" har liksom fallit bort. Förhoppningsvis finns den kvar bortom alla biverkningar, mediciner och annat...



Kram till dig!

2010-03-19 @ 01:07:51
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0