Den 25 februari 2010 – Inget kul alls

Efter att ha letat en stund efter en gata som inte existerade

(enligt eniro och vår gps), så kom jag tillslut fram till

gyn-mottagningen på sjukhuset i Landskrona.

Sådär lite lagom stressad, bara för att få vänta i 45 minuter

pga en akut operation...

Nåja, sånt som händer.

 

Bedövning, undersökning med kamera och sedan borttagning

av områden som inte såg ”normala” ut.

Trots bedövning gjorde det ont.

Så pass att jag glömde bort att andas...

 

Sen fick jag ligga kvar eftersom det inte ville sluta blöda.

Blev penslad med nåt medel som skulle dra ihop kärlen.

”Det kommer kännas som lätta värkar, men du har ju fött barn,

så du vet vad det innebär”, sa han.

Hmm, jo. Men det gick i alla fall över snabbt. På ca 30 minuter.

 

Nu är jag hemma och med lite värktabletter så blir det nog inte

en värre natt än vanligt ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej!



Jag har enligt min läkare precis blivit diagnoserad biplär! Han föreslog serouqel som medecin, är det någon du testat och har erfarenhet av?:)



Kram och lycka till med allt!

2010-03-13 @ 19:20:21
Postat av: Jenny

Hej!

Jag fick Litium som första medicin - som enl min läkare ska vara det allra bästa för dom flesta vid bipolär. Men det fungerade inte för mig.

Nu har jag lamotrigin, men inte heller det med så bra resultat.



Så min läkare föreslog faktiskt en medicin (typ Serouqel) som ofta används vid schizofreni men även kan hjälpa vid bipolär ).

Så jag funderar på det, men har inte bestämt mig för om jag vill testa ännu.

Så kan inte säga att jag har nån direkt erfarenhet av det...



Lycka till & hoppas det går bra & att du tittar in här igen och berättar hur det går!



Kram Jenny



2010-03-14 @ 01:47:57
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0