Den 23 februari 2010 – Sover!

I natt har varit en helt fantastisk natt.

Jag har kunnat sova! Utan tabletter!

 

Ska man vara petig så kanske det i andras ögon

på sin höjd kan kallas för okej natt. Om ens det...

 

Somnade vid 03 och vaknade vid 05.10 och 07.20.

Men, måste tilläggas – somnade om nästan direkt

vid båda tillfällena.

Sedan vaknade jag av mig självt, pigg och glad 08:49.

 

Det låter kanske inte som nån vidare bra natt för dom flesta.

Men för mig är det här STORT.

Länge, länge sedan jag sov så bra. Helt av mig själv dessutom.


Kommentarer
Postat av: kristian

GRATTIS!!! det var lite kul läsning!! jag längtar till jag kan sova utan dom j**la tableterna tagit dom i över ett år nu.............



Kram Kristian

2010-03-09 @ 23:39:48
Postat av: Jenny

Vad kul att höra av dig =)

Var så länge sen att jag nästan blev lite orolig...

Hur mår du nu såhär ett tag efter behandligen?

Vad tar du för mediciner? Är det litium nu?



Kramar!

2010-03-09 @ 23:59:33
URL: http://remiss.blogg.se/
Postat av: kristian

du behöver inte vara orolig, har bara haft lite dator strul så det e lugnt!!!



jo då det känns bra efter behandlingen och äter litium nu fungerar bra känns det som e lite darrhänt och har väl lagt på mig ett par kilo (vilket är tråkigt) men annars inga bivärkningar!!



hur funkar allt för dig just nu?? förutom det kan kan läsa själv så klart



kramar

2010-03-10 @ 23:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0