Den 16 februari – Min diet...

Undvikt vågen ett tag nu. Inte velat veta.

Bättre att ha huvudet i sanden ett tag till typ...

 

Men idag vägde jag mig.

Hjälp vad tung/tjock jag har blivit!!!

 

December brukar inte vara något problem för mig.

Inga extrakilon alls. Julbord lockar inte särskilt när

man inte är överdrivet förtjust i kött.

 

Men i år blev det massvis med kakor – hela månaden.

Ni minns väl allt jag bakade? :-o

Dessutom hade jag några veckor av ”chipsberoende”.

Så när jag ställde mig på vågen inför nyår fasade jag för

vad den skulle visa.

Minus 2 kg. Fattade ingenting. Minus?!

Men det stämmde.

 

Nu har jag börjat anstränga mig lite mer.

Tänkt på vad och hur mycket jag äter. Tränat.

Och så har jag gått upp!

 

Idiotiska kropp som inte fattar hur det ska fungera.

Får väl börja slappa i soffan och äta kakor igen...


Kommentarer
Postat av: jecca

Hej!

Det är ju för att du tränat som du gått upp, bara fina muskler:). Lycka till kroppen.

2010-03-01 @ 20:50:54
Postat av: Jenny

Om det ändå vore så väl ;)

2010-03-02 @ 23:40:19
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0