Den 9 juni 2010 – Första dagen på Allas & fotograferad

Idag var jag inne på Allas och fick parkeringskort, blev

presenterad för alla osv.

Dom flesta känner jag redan sedan tidigare, då jag gjorde min praktik

under utbildningen på redaktionen.

Jättekul att komma tillbaka. Kändes lite som att komma hem.

Trivdes så bra där sist och blev mottagen med öppna armar idag =)

 

Fick veta lite vad dom tänkt att jag ska jobba med (skriva om),

och jag längtar verkligen efter att få börja!

 

Under eftermiddagen blev jag och Lova fotade här hemma för ett

tidningsreportage som kommer i juli – just för tidningen Allas.

(Fast det reportaget skrevs i februari, långt innan beslutet om arbetsträning).

 

Var en riktigt bra fotograf. Fick se bilderna och många var jättefina!

Hoppas nu bara att dom väljer rätt bild till tidningen :-p

 

Nån som är nyfiken på reportaget (som handlar om bipolär sjukdom),

så kommer jag såklart nämna här på bloggen när tidningen finns ute i butik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0