Den 5 juni – Bröllopsfotografen ;-)

Läst pyttelite foto en gång i tiden.

Och tycker det är rätt kul att fotografera!

Så när en kompis frågade om jag kunde ta hennes

bröllopsbilder tvekade jag inte. (Det är nu två år sedan).

 

I vilket fall lade jag dom bilderna på min hemsida som jag

har för att marknadsföra mig som journalist.

Och fick förfrågan av en ytlig bekant om jag kunde tänka

mig att fota även hans bröllop =)

 

Och det kunde jag såklart!

I helgen var jag i närheten av Jönköping och fotade.

Jättekul & jag är ganska nöjd med resultatet också!



 

Så, vill ni/nån ni känner ha bröllopsfoton tagna så vet ni var jag finns ;-)

(Och jag tar betydligt mindre betalt än dom ca 30 000 som många

etablerade bröllopsfotografer vill ha för en heldag!
Kan ju vara bra att veta om nån nu trodde nåt annat) :-p


Kommentarer
Postat av: Anna

Fina! du är duktig!

2010-06-22 @ 22:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0