Den 10 juni 2010 – En iskall dusch eller lite sol kanske?

Jag är så trött. Trött, trött, trött!

Konstant. Oavsett hur mycket jag sover.

Jag mår bra i övrigt. Ingen ångest eller oro direkt.

Men som sagt, TRÖTT.

 

Det är jobbigt för det är så mycket som jag borde göra.

Men jag orkar bara inte.

Orkar knappt starta datorn...

...Vet ju att det kommer finnas mail som ska besvaras osv,

och det vill jag helst bara förtränga.

 

Insåg idag när jag stod i duschen och försökte ”chocka” mig

till liv med kallt vatten (funkade inte btw), att det var evigheter

sedan jag vaknade av mig självt och kände mig pigg & utvilad.

Åh, vad jag saknar den känslan. Att vara utsövd.

Vakna i rimlig tid utan väckarklocka och känna mig sugen på

att gå upp och göra nåt kul av dagen.

 

Hoppas på en vändning snart. Lite sol kanske kunde hjälpa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0