Avbrott för nyår!

Gott nytt år & god fortsättning och allt sånt man säger.
Jag hoppas på ett bättre år. För mig och för er.

Nyårsafton är en vanlig dag för självmord.
Slutet på ett år. Slutet på ett liv.
Nåt sånt.

Jag skulle se det som en början.
På ännu ett jävligt år vill säga.
Varför skulle 2010 ge det 2009 inte kunde?

Men det känns okej. 
Brorsan har blandat en "Rosa Pantern" till mig. 
Vidrig!

Och jag hoppas trots allt att 2010 ska bli bra. 
Bättre i alla fall. 

Och jag hoppas att ni, mina läsare i samma eller 
liknande situationer ska få ett lättare och lyckligare år. 

Tack för allt stöd. För alla uppmuntande ord. 
Tack för den glädje ni skänker mig varje gång
jag loggar in och har fått nya, underbara kommentarer. 

Tack för det gångna året. 
Utan bloggen och er hade det faktiskt varit värre. 

KRAM JENNY 

Kommentarer
Postat av: Anders

God fortsättning Jenny.

Hoppas verkligen att 2010 blir vårt år eftersom 2009 sög rejält.

Fortsätt att skriva för det är också min glädje stund att få läsa det du skriver. Det ger mig hopp och det känns inte så ensamt.

Stor kram /Anders

2010-01-02 @ 11:02:08
Postat av: Jenny

Tack Anders! Det värmer och jag hoppas att ditt 2010 blir riktigt bra! Kramar Jenny

2010-01-09 @ 00:37:12
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0