Den 29 januari 2010 – Lycka är att inte vara ensam.

Igår var jag på ansiktsbehandling och manikyr.

Inget jag brukar unna mig direkt, men hade ett presentkort

som snart gick ut...en anledning lika bra som andra ;-)

 

Gav manikyren förtroendet att fritt skapa med mina naglar.

Vilket resulterade i att hon filade ner dom helt och målade dom

riktigt, riktigt puttinutt-rosa.

Mina händer ser alltså numera ut att tillhöra en 5-åring.

 

Idag följde en dag av huvudvärk och trötthet.

Kan inte sova. Inte utan tabletter i alla fall.

Möjlig biverkning av uttrappningen av Lamotrigin?

Nu nere i dosen 50 mg per dag.

 

Vill bara säga till er som läser och skriver till mig;

(Såväl vänner i fysiska livet som över nätet).

- Jag är så glad och tacksam över att ni finns och över att

ni tittar in hos mig ibland.

Era kommentarar och mail berör. Det behöver inte stå något

särskilt. Bara att se statistiken eller läsa en rad och veta att ni

finns där –det räddar både dagar och nätter för mig!


Kommentarer
Postat av: kristian

hejhej låter skönt att kunna unna sig lite lyx i denna så annars tråkiga vardag!!!!!!! för mig lät det rätt kul att du hade fått så fina naglar som man kanske annars bara ser på en 5årings händer :)



kram Kristian

2010-02-11 @ 23:07:58
Postat av: Jenny

Haha...så nätta och söta som en 5-årings blev dom ju såklart inte ;-) Men korta och rosa :-p



Kram på dig!

2010-02-11 @ 23:35:49
URL: http://remiss.blogg.se/
Postat av: malin

läser alltid gumman KRAM

2010-02-12 @ 14:07:05
Postat av: Anonym

Är inne på din blogg minst 1 gång per dag för att läsa uppdateringarna! tänker mkt på dig också Jenny! kram Emma

2010-02-13 @ 11:22:47
Postat av: Jenny

Malin & Emma - jag är så glad och tacksam att jag har vänner som er!!!

2010-02-14 @ 03:36:09
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0