Extra inlägg 10 dec 2010

Hej alla!

Jag tycker julen är underbar!
Och jag tycker den ska vara underbar för alla!

Därför har jag lite hastigt bestämt mig för att samla
in julklappar/pengar till julklappar åt hemlösa i Lund & Malmö.

Ber därför om er, mina läsares hjälp med att hjälpa!

Hygienartiklar (alkoholfria), strumpor, vantar, mössor och t-shirtar
är det som önskas mest. Men ALLT och ALLA slags bidrag är välkomna!
(10 kr eller ett par strumpor är lika välkommet som större summor eller
produkter i större kvantitet)!


Gör julen lite extra speciell för någon som behöver det!

Maila mig på [email protected]


Kramar Jenny

Kommentarer
Postat av: Annica Skoglund

Åh, vilken fantastisk idé!!! Ett hjärta av guld - det har du verkligen <3...Skickar ett mail direkt:)

2010-12-11 @ 11:21:36
Postat av: Jenny

Tack snälla Annica! Och detsamma <3 - tack för att du vill hjälpa till!



Många kramar Jenny

2010-12-12 @ 01:10:30
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0