Den 8 december – Intervjun i Stockholm

Som jag nämnde för ett tag sedan så fick jag i uppdrag från Allas

att göra deras specialreportage inför internationella kvinnodagen.

Och eftersom det var min idé vad (vem) reportaget skulle handla om

så fick jag även äran att göra det själv.

 

Idag var det dags och jag hade tagit tåget till Stockholm för att träffa

kvinnan i fråga och göra en intervju med henne över en fika.

 Lyckades faktiskt hitta rätt – trots min totala avsaknad av lokalsinne!

 

Och intervjun gick över förväntan.

Hon var hur trevlig och gullig som helst och tiden bara rann iväg.

 

Nu har jag precis skrivit in och utvecklat mina anteckningar i word.

Bäst att passa på medan jag fortfarande har vad hos sa färskt i minnet

och dessutom kan tyda vad jag kladdat ner i mitt block...

 

Bor hos en vän över natten, så nu ska jag stänga av datorn, ta ett glas

vin och vara lite social istället.  


Kommentarer
Postat av: Annica.S.

Haha...Jag har inte heller ett gnutta uns av lokalsinne! Kan ställa till det ibland faktiskt - går jag in i ett shoppingcenter så har jag inte den blekaste om vilket håll jag ska gå ut!

2010-12-23 @ 08:20:20
Postat av: Gabriel

Låter som en lyckad dag och ett bra initiativ! Vem intervjuade du då, eller är det hemligt tills vidare?

2010-12-23 @ 11:01:19
Postat av: Anonym

Annica - Jag har kommit på att om jag går åt precis motsatt håll, mot vad jag tror så kommer jag oftast rätt :-P



Gabriel - Det får vara hemligt ett tag till. Kan inte avslöja Allas specialreportage såhär långt innan publicering :-)

2010-12-29 @ 00:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0