Den 27 november 2010 – Lite tur :-)

Idag åkte jag till Stockholm. Ska stanna några dagar.

Imorgon flyger David och Lova hit också.

 

Lova är lite förkyld och vaknade flera gånger under natten.

Det innebar knappt tre timmars sömn för min del...

Så jag var mer än trött när jag skulle iväg på morgonen.

 

Hade bokat en förstaklass-biljett. Tyckte att det kunde vara skönt

med mer plats, tidningar, kaffe och internet.

Men när tåget kom visade det sig att den vagnen gått sönder och

bytts ut mot en liggvagn...

 

Och det kunde inte passat mig bättre!

Jag fick ligga och vila hela resan.

Och får tillbaka hela biljettpriset :-)

 


Kommentarer
Postat av: Gabriel

Snacka om tur!

Hoppas att vistelsen i sthlm också var bra och givande.

/G

2010-12-10 @ 20:32:06
Postat av: Jenny

Ja, visst var det?! =)

Och tack, det var en bra och givande resa

på många sätt.



Kram Jenny

2010-12-11 @ 00:44:19
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0