Den 23 november 2010 – Samtalet från David E

Lova har precis kommit hem från dagis. Hon står i hallen och

skriker så högt hon bara kan. Nånting om ett hårspänne som hon

inte kan hitta... (Med andra ord, hon är trött och hungrig).

 

Mobilen ringer. Får gå in i sovrummer och stänga dörren.

Det är David, han som håller i attitydambassadörprojektet här i Skåne.

Undrar om jag kan skriva några texter år Region Skåne.

Ja, självklart vill och kan jag det.  Så vi går igenom ett upplägg.

Sen undrar han om jag funderat på arbetsträningen där och vad

jag fått för besked efter mötet...

 

Ja, säger han. Jag hade ju tänkt och trott att du skulle jobba med mig.

Hjälpa till med ambassadörsprojektet och så. Fast det verkar som

att personalavdelningen har andra planer för dig efter att ha fått

ditt CV., fortsätter han.

Det visar sig att det är tre personer som alla vill vara handledare och

ha med mig i sina projekt =)

Jag som var orolig för att det inte skulle finnas någon som ville.

 

Skön känsla är det i alla fall. Att dom tror på mig. 


Kommentarer
Postat av: Annica.S.

Du ser, Jenny! Allt ordnar sig:)

2010-12-07 @ 07:42:04
Postat av: Jenny

Hoppas på det! =)

2010-12-10 @ 00:01:13
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0