Den 2 december 2010 – Lokaltidningen

Sent igår kväll ringde dom från Lommabladet.

Kunde jag hoppa in och jobba torsdag-fredag?

 

Kände inte riktigt att jag kunde tacka nej, så idag var jag på plats

på redaktionen som ligger här i Lund.

 

Blev en heldag bestående av att ringa runt och boka in intervjuer.

Och en kväll bestående av att göra flera sådana.

Imorgon ska jag iväg och göra fler samt fotografera under fm.

Sen skriva, skriva, skriva innan deadline runt 15.

 Behöver jag nämna att jag är aningen stressad?!

http://www.e-pages.dk/lommabladet/142/ 
(sidan 2 & 10 i detta nr blev det bland annat) :-)


(Såg förresten sista avsnittet av Inferno i kväll.

Handlade om självmord och jag tyckte det var skitjobbigt!

Önskar jag inte hade tittat...eller åtminstone stängt av när det

började kännas jobbigt...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0