Den 3 augusti 2010 – Plastikkirurgen

Var hos en plastikkirurg inne i Malmö idag.

Börjar ju bli gammal och sliten ;-)

 

Skämt åsido. Anledningen var en utredning huruvida jag

är berättigad till en bröstförminskning eller ej.

Har ständiga problem med rygg, nacke och axlar.

Som leder till huvudvärk.

 

Har påbörjat sådana utredningar förut, men eftersom jag flyttat

runt en del och kötiderna är långa, så har jag inte kommit särskilt långt.     

Men nu ska det förhoppningsvis bli av...

 

Har visserligen inte fått testresultaten ännu. Och även om jag beviljas

operation så kommer det ta ett tag innan det är dags.

Men det känns ändå bra att ha tagit första steget :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0