Happy Birthday =)

Idag...eller rättare sagt igår den 8 april,
fyllde remiss.blogg.se hela 1 år!

Min bebis börjar bli stor ;-)

Tack alla ni som följt mig under året som gått.
Som stöttat, ställt upp och funnits där för mig/oss.

Ni som stannat kvar vid min sida och alla ni som
har tillkommit.

Remiss har betytt så mycket för mig.
Att få skriva och skingra tankarna.
Och att få dela det med andra.

Jag har fått tips från er som befinner er i liknande
situationer, jag har fått uppmuntran dagligen för att
jag skriver, för att jag vågar.

Kan ärligt säga att jag förmodligen mått betydligt sämre
än vad jag gör idag om jag inte delat den här bloggen med er.

TACK FÖR ATT NI FINNS - JAG UPPSKATTAR DET MER ÄN VAD
JAG TROR NI KAN FÖRSTÅ!!!



Kommentarer
Postat av: kristian

TACK själv!! utan ditt skrivande att vi inte haft nått att läsa!!!!!!!!!!!!!!!



Kram// Kristian

2010-04-09 @ 17:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0