Den 31 mars 2010 – Hem ljuva hem

Tar med mig Lova och åker upp till Göteborg.

Hade väntat mig en jobbig bilresa, men jag har

verkligen världens snällaste unge.

 

Hon sitter tyst i över en timma och tittar på film via

sin nya portabla dvd-spelare (en present från mormor).

 

Sen stannar vi för middag.

Efter det ser hon en annan film, sjunger en stund,

äter ett äpple och är bara glad och nöjd!

Jag är också glad och nöjd. Framförallt tacksam kanske.

 

Nu är vi framme och ska njuta av påsken i Göteborg!

Och om någon vädergud läser detta, så välkomnas sol =)


Kommentarer
Postat av: Anna Almgren

Hej!



Jag jobbar med UR:s planerade tvsatsning om psykisk ohälsa som strävar efter att ta bort skammen kring psykisk ohälsa. Får jag kontakta dig?

Maila gärna tillbaka till mig.

MVH

Anna Almgren

[email protected]

2010-04-08 @ 15:56:40
URL: http://psyktv.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0