Den 19 april 2010 - Pollen

Näsan rinner. Ögon och hals kliar. Nyser.
Och så lite näsblod på det.
Typiskt - jag som inte har tid med en förkylning nu!

Sedan inser jag att flera dagars kliande ögon tyder på
allergi, snarare än förkylning.
Snacka om att sticka huvudet i sanden.

Har kraftig pollenallergi mot björk, gräs och gråbo.
Tar en Cetrizin, lite Zomig nasal och ögondroppar som jag
glömt bort vad dom heter.

Blir rätt trött av dom i kombination med ”förkylningskänslan”.

Men på det stora hela blir det ändå bättre.        


Kommentarer
Postat av: Erika

Wohoo för pollen :P



Här snöar det idag och är allmänt grått ute. Jag hade gärna tagit lite pollen och sol istället.



Hoppas du får en trevlig valborgsmässoafton! :)



Kram

2010-04-30 @ 12:10:12
URL: http://eurikaslife.blogg.se/
Postat av: Jenny

Usch för snö...det har jag verkligen fått nog av! Nästan hellre pollen då. Fast bara i låg dos ;-)



Kram!

2010-05-02 @ 01:25:59
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0