Den 14 april 2010 – Det där med jobb.

Träffade min handläggare på Arbetsförmedligen Rehab.

Gick igenom vad som ska göras framöver och vad som

gäller för regler kring arbetsträning.

 

Det är i alla fall dags att hitta en plats nu.

Och jag vet såklart fortfarande inte hur jag ska göra.

Satsa på ett hyfsat säkert kort när det gäller framtida

jobbmöjligheter eller följa hjärtat och välja det jag

verkligen vill göra.

 

Oavsett så ser jag fram emot att få något att göra om dagarna.

Även om det till en början bara rör sig om 10 timmar i veckan.

 


Kommentarer
Postat av: kristian

hej vad kul att höra att du har kommit så långt fram i jobb planerna!!!

själv har jag inte hört ett dugg från FK eller arbetsförnedringen inu, men det tar väl sin lilla tid kan jag tänka....



Kram Kristian

2010-04-26 @ 23:13:04
Postat av: Jenny

Ja, det känns skönt att det går framåt :-D

Hur länge har du väntat?

Jag fick höra att det skulle ta ca 2 månader, men jag tror det gick lite snabbare än så! (Ca 1,5).

Men gissar att det beror lite på vem man får som handläggare och så också...



Kramar!

2010-04-28 @ 01:25:13
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0