Den 21 augusti 2009 - Ny medicin och tandvärk

Min tand värker fortfarande.
Men jag hoppas att det ska ge med sig av sig självt.
Vill inte behöva gå tillbaka till tandläkaren.


Kanske beror det på värken och den dåliga sömnen att jag känner mig
sådär ledsen och att livet känns hopplöst just nu?
Längtar efter att få komma hemifrån. Att få jobba...


Tjänsterna som jag sökte i början av sommaren - och var på intervju för,
har jag inte hört något mer om. Lite dåligt tycker jag nog.
Förstår att de inte kan höra av sig till alla som sökt tjänsten,
men om man varit där på intervju (som båda för övrigt varade i över två timmar),
så borde dom väl kunna slå en snabb signal i alla fall...


Idag hämtade i alla fall David ut min nya medicin. Lamotrigin.
Ska börja ta den om nån vecka eller så, tänkte jag.
Måste vänja mig vid tanken på eventuella biverkningar först.


Fast förhoppningsvis så slipper jag sådana den här gången!


Kommentarer
Postat av: Polly

Syrran tar Lamotrigin och det fungerar jättebra! Har ätit dom i 3 år nu och har bara tillfälliga och ganska lätta svackor numera. Enda biverkningarna hon kände av de första månaderna var huvudvärk men den försvann sen. Hon fick börja med en väldigt låg dos som ökades långsamt. Tog nog närmare 10 veckor innan hon var uppe full dos.



Ser ju hur mycket bättre hon mår och hoppas verkligen att den gör samma sak för dig.

Håller tummarna!

2009-09-05 @ 09:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0